Promocja! Littlebell kostium Obsessive :: 49,00 ::.
Wybierz kategorię
Biustonosze
Dodatki
Producent
Najczęściej oglądane
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Często zadawane pytania
1. Jak poruszać się po sklepie?
2. Jak zamawiać?
3. Jakie są koszty wysyłki?
4. Jak można zapłacić za zamówienie?
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
6. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?
7. Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?
8. Czy mogę wysłać towar w formie prezentu?
9. Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta?
10. Co oznaczaja statusy zamówienia?
11. Co to jest newsletter?
12. Zamówiłem i produkt zniknął. Dlaczego?


1. Jak poruszać się po sklepie?

Sekcję, wybiera się poprzez górne menu lub poprzez kliknięcie na zdjęcie odpowiadające danej sekcji na stronie głównej. Dostęp do menu górnego jest możliwy na każdej podstronie naszego sklepu, dlatego zmiana przeglądanej sekcji możliwa jest z każdego miejsca w sklepie. Każda sekcja główna podzielona jest na przejrzyste kategorie (np. sekcja „Bielizna” podzielona jest na następujące kategorie: Koszulki i suknie nocne, Gorsety, body i bodystocking, Komplety erotyczne, Kostiumy erotyczne, Stringi, Pończochy, Stroje kąpielowe). Dodatkowo dla Państwa wygody w każdej sekcji stworzyliśmy podział ze względu na styl. Do każdej kategorii można bezpośrednio dotrzeć z każdej podstrony sklepu wybierając odpowiednią pozycje z dolnego menu.

2. Jak zamawiać?

Zamówienia możecie Państwo składać :

- poprzez stronę www.caryca.com.pl - posiadanie własnego konta w naszym sklepie umożliwia wielokrotne dokonywanie zakupów bez każdorazowego podawania danych osobowych zamawiającego oraz pozwoli na korzystanie z upustów dla stałych klientów,

- telefonicznie 885-55-45-55 (8.00-22.00) 

- e-mailem sklep@caryca.com.pl

- przez Gadu-Gadu 4240654 status gg

- skype  My status


Proces zamówienia
Najpierw należy wejść na kartę produktu, który chcecie Państwo kupić, zapoznać się z opisem i dostępnymi opcjami (kolor, rozmiar). Jeżeli dla danego produktu dostępne są opcje, proszę wybrać odpowiednią, zmienić ilość (jeżeli jest inna niż 1) i wcisnąć przycisk "Dodaj produkt do koszyka". Produkt automatycznie zostaje dodany do koszyka i możemy dalej kontynuować zakupy. Jeżeli natomiast nie chcemy już nic więcej nic kupować, a zawartość koszyka się zgadza, klikamy "Złóż zamówienie”, który znajduje po prawej stronie w module "Koszyk" .
Ilość zamawianych produktów i ich wartość cały czas jest widoczna w prawym menu w boksie "Koszyk". Chcąc zobaczyć zawartość koszyka lub ją edytować, trzeba kliknąć w „Zobacz zawartość koszyka” . Zawartość będzie również zapamiętana jeżeli wyjdą Państwo za sklepu i ponownie go odwiedzą. Do momentu złożenia zamówienia pozycje z koszyka można dowolnie edytować – usuwać, dodawać, zmniejszać i zwiększać ilośc w zakładce „Zobacz zawartość koszyka” . Żeby usunąć produkt z koszyka należy nacisnąć czerwony krzyżyk obok wybranego produktu, a jeżeli chcesz usunąć całą zawartość koszyka wystarczy przycisnąć "Opróżnij koszyk". Aby natomiast zmienić zamawianą ilość należy wpisać w polu „Ilość” odpowiednią cyfrę i kliknąć przycisk „Przelicz koszyk”. W obu przypadkach zawartość koszyka zostanie automatycznie zaktualizowana. Nie można natomiast w koszyku zmienić już wybranej opcji.  Jeżeli wybrali Państwo błędną opcję (np. kolor czarny a chcą Państwo kupić kolor biały), proszę usunąć dany produkt z koszyka i włożyć go ponownie z poprawną opcją. Jeżeli mają już Państwo w koszyku wszystkie produkty, które chcą Państwo kupić, proszę wcisnąć przycisk „Złóż zamówienie” i przejdą Państwo do wyboru formy płatności, przesyłki i podania adresu wysyłki. Najpierw trzeba wybrać formę wysyłki, wtedy to pojawią się następne pola do uzupełnienia. Aby zmienić adres wysyłki proszę kliknąć w kwadracik przy "Wysyłka zamówienia pod inny adres", a pojawią się pola do wpisania innego adresu wysyłki.

Tworzenie konta i logowanie
Trzeba przejść do zakładki "Logowanie" w górnym menu i kliknąć "Zarejestruj się!" jeżeli nie masz jeszcze u nas konta lub podać email użytkwnika i hasło, wybrane przy rejestracji u nas konta. W czasie rejestacji trzeba podać dane adresowe, które będą już zapamiętane przez system i nie trzeba będzie ich podawać przy ponownych zakupach oraz ustanowić hasło dla ponownego logowania się przez Państwo. Dla Państwa wygody zachęcamy więc do utworzenia konta, ponieważ skraca czas zamawiania w przypadku kolejnego zamówienia. Dodatkowo jako zalogowani klienci bierzecie Państwo udział w programie lojalnościowym.


Wybór formy wysyłki
Po wejściu w zakładkę "Złóż zamówienie" trzeba wybrać formę przesyłki (Poczta Polska lub Kurier) a rozwiną się dalsze pola do uzupełnienia.  

Wybór formy płatności
Pojawi się strona „Informacje o płatności”, na której należy wybrać najbardziej dla siebie dogodną formę i wcisnąć przycisk „kontynuuj”. Następny krok to potwierdzenie poprawności wszystkich danych – z tego poziomu można jeszcze wszystkie dane edytować za pomocą linków „edytuj”.

Potwierdzenie
Jeżeli wszystkie dane są poprawne proszę wcisnąć przycisk „złóż zamówienie”. Otrzymacie Państwo e-mail na podany przez siebie adres, potwierdzający złożenie zamówienia. Podczas zamawiania na dole widoczna jest linia obrazująca kolejne kroki w procesie składania zamówienia. W każdej chwili można przejść do dowolnego kroku poprzedniego.

3. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki krajowej priorytetowej
Pocztą Polską to 9.00 zł. Jeżeli zdecydują się Państwo na płatność przy odbiorze dodatkowo do tej kwoty należy doliczyć 8,00 zł co daje odpowiednio 15.00 zł za przesyłkę priorytetową.Wysyłka kurierem kosztuje 18.00 jeżeli płatność będzie przelewem i  24 zł jeżeli płatność będzie przy odbiorze.
Przy zakupie powyżej 150 zł koszt przesyłki wynosi 0 zł przy przesyłce pocztowej bez względu na formę płatności.

4. Jak można zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie możecie Państwo zapłacić :

mBank 
95 1140 2004 0000 3602 7277 6909

dane do przelewu:
DEMAGO 
ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała,

- gotówką przy odbiorze przesyłki.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie towary dostępne w sklepie www.caryca.com.pl sa rzeczywistym stanem magazynowym naszej firmy dlatego wszystkie zamówione produkty wysyłamy w ciągu max 24h (dot. dni roboczych). Jeżeli zamówienie jest złożone do godz. 13 danego dnia i wybrana jest płatność przy odbiorze wysyłka jest tego samego dnia. Jeżeli zamówienie złożone jest po 13 towar wysyłamy dnia następnego. Jeżeli wybrana została płatność przelewem, ta sama zasada dotyczy momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu.
W przypadku wysyłki priorytetowej powinna ona dotrzeć do adresata następnego dnia od daty nadania zaś przesyłka ekonomiczna do 5 dni. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikające z winy Poczty Polskiej.

6. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?

Tak. Koszty wysyłki zagranicznej: UWAGA-przesyłki zagraniczne realizujemy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu dokładnych kosztów transportu i uregulowaniu płatności przelewem bankowym. Nie ma możliwości odbioru przesyłki z płatnością przy odbiorze.
-przesyłka zwykła (ekonomiczna) ok. 18 zł (uzależnione od wagi przesyłki i kraju przeznaczenia) -przesyłka priorytetowa - ok. 28 zł(uzależnione od wagi przesyłki i kraju przeznaczenia).

7. Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?

Tak, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem dotyczącym sprzedaży w systemie wysyłkowym, każdemu klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od wydania towaru.Szczegółowe warunki zwrotu:
1.O planowanym zwrocie proszę poinformować nas telefonicznie lub mailem najszybciej jak to możliwe - jednak nie później niż 3 dni od otrzymania przesyłki.
2.Zwracany przedmiot powinien być wysłany do 10 dni od wydania towaru, przesyłką priorytetową na adres:
DEMAGO 
ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała.
3.Koszty zwrotnej przesyłki pokrywa kupujący.
4.Zwracany przedmiot:
- nie może nosić śladów używania,
- musi posiadać niezerwane metki,
- musi zawierać oryginalne opakowanie i inne dołączone do przedmiotu rzeczy (jeżeli takowe są)
5.Do zwrotu należy dołączyć otrzymany paragon wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na jego odwrocie.
6.Jeżeli odsyłany przedmiot lub firmowe opakowanie zostanie zwrócone w innym stanie niż wysłane do klienta (np. zerwane metki, ślady używania itp) lub zniszczony na skutek niewłaściwego zapakowania, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody lub całkowitą odmowę zwrotu.
6.Po otrzymaniu towaru natychmiast zwracamy jego wartość wyłącznie przelewem na wskazane konto bankowe.
7.Jeżeli zamówienie było premiowane darmową przesyłką to zwracana wpłata zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki.
8.Wadliwy lub uszkodzony towar można reklamować, należy odesłać go na adres sklepu, dokładnie opisując przyczynę zwrotu. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony przez pocztę - może być reklamowany jeśli został spisany odpowiedni protokół - w obecności pracownika poczty. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
9.Uwaga: Nie odbieramy zwrotów za pobraniem pocztowym.

8. Czy mogę wysłać towar w formie prezentu?

Przewidujemy możliwość wysłania zakupionego towaru w formie prezentu na wskazany adres i we wskazanym czasie, nie dołączamy wówczas paragonu. Paragon możemy wysłać na wyraźne życzenie osobie obdarowującej listem zwykłym. Ozdobne opakowanie, jeżeli jest dostępne dla danego produktu, jest dodatkowo płatne i powinno być wybrane podczas zamawiania produktu jako opcja dodatkowa (szczegóły w zakładce " Zrób prezent"). Również na życzenie możemy dołączyć dedykację, jej treść należy wpisać w polu "Dodaj komentarz do Twojego zamówienia" w trakcie zamawiania towaru. Jedyną logiczną formą płatności jest w tym przypadku przedpłata.


9. Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta?

Tak, wciskając przycisk „do kasy” ale w przypadku tworzenia konta i przechodzenia bezpośrednio do kasy niezbędne jest podanie tych samych informacji. Dla Państwa wygody zachęcamy więc do utworzenia konta, ponieważ daje to możliwość śledzenia statusu zamówienia oraz w przypadku kolejnego zamówienia nie musicie Państwo ponownie podawać swoich danych. Dodatkowo bierzecie Państwo udział w programie lojalnościowym.

10. Co oznaczaja statusy zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający złożenie zamówienia w naszym sklepie a zamówienie ma status „Zamówienie otrzymane”. Jeżeli wybrali Państwo opcję płatności przy odbiorze zamówienie otrzyma status „Realizowane” co oznacza, że zostało przekazane do pakowania i zostanie wysłane w ciągu 24h a Państwo otrzymają informację e-mailem. Jeżeli wybrali Państwo opcję płatności przelewem bankowym zamówienie otrzyma status „Zamówienie przyjęte” co oznacza, że zostało przekazane do pakowania i oczekuje na wpłatę. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie zamówienie otrzyma status „realizowane”. Zamówienie wysłane otrzymuje status „Zamówione towary wysłane” lub Zamówienie wysłane – pobranie”. Odpowiednie powiadomienia otrzymacie Państwo e-mailem. Status „Zamówienie wysłane – pobranie” zostanie zmieniony na „Transakcja zakończona” po zaksięgowaniu kwoty pobrania na koncie sklepu. Status swojego zamówienia możecie Państwo sprawdzić w każdej chwili po zalogowaniu do sklepu klikając w boksie „Moje zakupy” w lewym menu zakładkę „Moje konto”.

11. Co to jest newsletter?

Newsletter są to informacje o nowościach, promocjach i przecenach w naszym sklepie wysyłane automatycznie do wszystkich klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania. Szanujemy Państwa skrzynki mailowe dlatego newsletter wysyłamy średnio raz na 2 miesiące czasami częściej jednak nie częściej niż co 2 tygodnie. Jeżeli nie chcą Państwo otrzymywać newslettera proszę zmienić ustawienie swojego konta klikając w boksie „Subskrypcja” wprawym menu zakładkę „wypisz z listy”.

12. Zamówiłem i produkt zniknął. Dlaczego?

Stany magazynowe prezentowane w sklepie www.caryca.com.pl są rzeczywistymi stanami magazynowymi firmy i nasz sklep on-line ma własną kontrolę stanów magazynowych, dlatego jeżeli zamówią Państwo ostatnią dostępną sztukę, produkt się automatycznie wyłączy i nie będzie widoczny w ofercie on-line, ponieważ zostanie on zarezerwowany na poczet Państwa zamówienia. Dzięki temu (wyłączając przypadki losowe) jesteśmy w stanie zrealizować każde Państwa zamówienie i nie zdarzy się sytuacja, że ostatnia sztuka produktu zostanie zamówiona przez kilka osób.

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Najczęściej kupowane
Wysyłka

poczta

 ups
Płatności


ING

platnosci

© Caryca - sklep z ekskluzywną bielizną. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.